Light Show Gloves, Poi and Light Graffiti!

This is a place for Light Show artists to meet as a community.


You are not connected. Please login or register

Gloves

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Gloves on Wed Aug 04, 2010 9:28 am

are the shit.......

View user profile

2 Re: Gloves on Wed Aug 04, 2010 12:51 pm

arent they though? my glow gloves are like my security blanket(s).

View user profile

3 Re: Gloves on Wed Aug 04, 2010 12:55 pm

Gloves ftw

View user profile

4 Re: Gloves on Wed Aug 04, 2010 3:51 pm

damnit i want glow gloves so much!!!!!

View user profile

5 Re: Gloves on Wed Aug 04, 2010 4:30 pm

fuck man i need a new set with fuzzy gloves

View user profile

6 Re: Gloves on Wed Aug 04, 2010 4:43 pm

LOL
fuzzy gloves are cool until they get grey and smell like shit rofl

View user profile

7 Re: Gloves on Wed Aug 04, 2010 5:24 pm

don't get me wrong, I love my glow gloves! but i'm kinda tired of them. I want to switch back to cotton for awhile.

View user profile

8 Re: Gloves on Thu Aug 05, 2010 6:35 pm

ive always wondered whats so special about glow gloves?

View user profile

9 Re: Gloves on Thu Aug 05, 2010 6:52 pm

lights don't move around in glow gloves. I cannot double stack lights without my fingers going cold from loss of blood (downside). Rumor has it they're going out of business, get em while they last.

View user profile

10 Re: Gloves on Fri Aug 06, 2010 1:01 am

price on the glow gloves? and place i can get them. ive been using regular cotton gloves

View user profile

11 Re: Gloves on Fri Aug 06, 2010 1:54 am

you can get 'em at coin-pro-vending.com
I suggest getting a size larger than what you usually wear.

View user profile

12 Re: Gloves on Sat Aug 07, 2010 2:25 am

alriight, thanks ! ill check em out.

View user profile

13 Re: Gloves on Sun Aug 08, 2010 10:35 pm

latex glove ftw!

View user profile

14 Re: Gloves on Mon Aug 09, 2010 10:56 am

I dont really like the texture of glow gloves, they are rough!!!!

View user profile

15 Re: Gloves on Mon Aug 09, 2010 7:09 pm

i wanna sew the tips of my glow gloves onto some cotton gloves :O

View user profile

16 Re: Gloves on Tue Aug 10, 2010 1:38 pm

apollo wrote:latex glove ftw!

lol.... ive actually tried this ONCE xD my hands got all sweaty. never doing it again....

View user profile

17 Re: Gloves on Mon Aug 16, 2010 6:23 pm

I'm gonna be throwing up some gloving tutorials on youtube. If anyone is interested in learning anything specific, post it here and I'll try to include it in the video :]


-NiqNizzle

View user profile

18 Re: Gloves on Tue Aug 17, 2010 12:45 pm

ĢĥØŝ†` wrote:
apollo wrote:latex glove ftw!

lol.... ive actually tried this ONCE xD my hands got all sweaty. never doing it again....

did the lights at least look decent? hahaha

View user profile

19 Re: Gloves on Sun Aug 29, 2010 1:43 am

Recently found a new place to buy my cotton gloves, some random dollar store my friend told me about. 2 pairs for 99 cents. Smile

View user profile

20 Re: Gloves on Sun Aug 29, 2010 1:45 am

apollo wrote:
ĢĥØŝ†` wrote:
apollo wrote:latex glove ftw!

lol.... ive actually tried this ONCE xD my hands got all sweaty. never doing it again....

did the lights at least look decent? hahaha

Actually they looked pretty cool, they were diffused and shit but definitely not worth it... so uncomfortable.

View user profile

21 Glo Fx on Tue Sep 18, 2012 1:32 pm

Hey guys if you're looking for a site to get quality glove lights for a better price then Emazing or Orbit Light Show, check out officialglofx.com. I found this site a couple weeks ago by chance and was pretty impressed. Great customer service, selection and they have wholesale options. If you guys know of any other sites out there let me know.

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum